Epizod popkillerowy Krzysia N.

Witam wszystkich bardzo serdecznie w tym pięknym, słonecznym dniu marca. Chcę się z Wami podzielić pewnym wydarzeniem, które na nowo zdefiniowało moje pisanie. Otóż dzisiaj moja recenzja świetnego materiału autorstwa MŁD i Czarlsona pojawiła się na najbardziej opiniotwórczym i – co tu dużo ukrywać – najlepszym polskim portalu traktującym o rapie we wszystkich odmianach, o jakich tylko zdołacie pomyśleć – popkiller.pl. Nie ukrywam, że daje mi to kolejnego już (po Waszym wsparciu mojego osobistego bloga) motywacyjnego kopa w przygodzie z „pisatielstwem dźwiękowym”.

Jeśli kogoś interesuje to, co stworzyłem – zapraszam do przeczytania recki pod tym linkiem. Zachęcam też oczywiście do regularnego odwiedzania popkillera, jako i ja czynię!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Nowinki i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Epizod popkillerowy Krzysia N.

  1. Tomasz Karkuć aka Karki pisze:

    Recenzja dużo lepsza od tej singla Dioxa. Tym razem nie przypomina tej z popkillera, a nią jest dosłownie i w przenośni. Nawet trochę za bardzo, bo nie czytałem jeszcze tekstu, w którym redaktorzy z tego portalu wnikliwie analizują nawet okładkę. 5!

  2. chamagolsky pisze:

    Starałem się trafić w sedno 🙂 Blog daje mi poczucie wolności w pisaniu i dlatego też tutaj trafiają się teksty, w których nierzadko przeholuję z moją fantazją i różnymi aluzjami.

    A co do okładki – to już pomysł totalnie od czapy, po prostu mi się spodobał ten motyw i postanowiłem się w to zagłębić 😀

Skomentuj

