Wyjaśnifszy

Siemano mordeczki! Jak zauważyliście bądź też nie (obstawiam opcję pierwszą, bowiem wczoraj mój blogaseq zanotował zawrotną liczbę 11 odwiedzin) moja aktywność została ostatnimi czasy znacznie ograniczona. A zresztą, co ja pierdole – pozwoliłem mojej pracy nieświadomie pokryć się kilkucentymetrowym kurzem, za co jednak nie przepraszam, a przynajmniej nie do końca.

Chciałbym zakomunikować wszem i wobec, że nowe recki nie ukażą się tu dopóki nie zainwestuję w nowego ‚twardziela’ (nie kojarzyć z miłośnikiem kakaowego szaleństwa, bo będzie permanentny ban od Jedynego Słusznego Gospodarza Tego Zaniedbanego Przybytku), takiego, który posiada 500 GB i uniesie ciężar moich muzycznych zainteresowań.

Zapewniam, że w święta opublikuję Open’ery i może dodatkowo skrobnę coś o nadchodzącej edycji. Oczywiście dopiero wtedy, gdy zdołam oderwać się od baroków, renesansów, funkcjonowania Związku Socjalistycznych Republik Europy i innych – hehe – (ob)ciągów arytmetyczno-maturalno-ge(j)ometrycznych.

Powrót bogatszych w treść, opiniotwórczych materialiw przewiduję na koniec kwietnia/początkowy okres maja. A dla stałych czytelników będą pojawiały się w najbliższym czasie niespodzianki – kto przegapi, ten trąba!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Nowinki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Wyjaśnifszy

  1. Powaga pisze:

    Nowak ty zboczeńcu jeden, seks Ci tylko w głowie i obcią(g/ż)anie…

  2. chamagolsky pisze:

    No Powaga… 😀 To tak dla Karola vel. Karola, nawiązanie do krypto 😀

Skomentuj

