Wind of change na MN

Oglądałem wczoraj, jak zwykle, The Simpsons na FOX. W trakcie reklam rzucił mi się w oczy jeden króciutki cytat z zajawki serialu White Collar: „Moja sława mnie prześcignęła„. W ciągu kilku ostatnich dni stało się tak wiele w mojej przygodzie z pisaniem, że trudno mi do tej pory ogarnąć to, co się dzieje.

Podjąłem wyzwanie, przyjmując posadę publicysty w portalu Gameburg.net. Skupia on najlepszych dziennikarzy esportowych (jeśli nie wiecie, czym jest esport – wygooglujcie), przez co trafiam do polskiej śmietanki tej aktywności. Zachęcam Was serdecznie do sprawdzania, jak mi idzie; mam nadzieję, że i Wam się spodoba. Niewykluczone, że już niebawem pojawię się w podobnej roli także w innych miejscach, jeśli tylko czas mi na to pozwoli.

Serce mi rośnie, gdy widzę, jakie rzeczy dzieją się w samej Muzyce Nowaka. Obecnie mój blog znajduje się w pierwszej setce najpopularniejszych w polskim oddziale WordPressa, a tekst „Wszyscy jesteśmy Kandydatami” plasuje się na 24 miejscu wśród najbardziej gorących wpisów. Jest to po trosze efekt dość karkołomnej promocji mojej działalności na Facebooku, ale przede wszystkim wyraz Waszego zaufania do mojej pracy, za co serdecznie każdemu z Was z osobna dziękuję.

Postanowiłem pójść w moim szaleństwie krok dalej i poprosić profesjonalistę o logo dla mojego bloga. Z tego miejsca dziękuję Dawidowi Dapszusowi, mojemu bardzo dobremu koledze, za stworzenie go z tak znakomitym skutkiem. Moich czytelników zachęcam do odwiedzenia strony EffectiveFive i przyjrzenia się portfolio Dawida, który prowadzi kreatywne studio graficzne. Jeśli jesteście chętni skorzystać z jego usług informuję, że do końca maja trwa specjalna promocja dla klientów, dzięki której możecie liczyć na duże zniżki.

Na tym jednak nie koniec. Reklama jest dźwignią promocji, więc założyłem na Facebooku fanpage’a mojego bloga. Wszystkich moich czytelników – tych niedzielnych, jak i zaangażowanych – zapraszam do kliknięcia w „Lubię to!” i śledzenia moich poczynań także na tym popularnym portalu społecznościowym. Zaświadczam, że dzięki tej inicjatywie będzie mieli szybszy dostęp do najnowszych materiałów pojawiających się tutaj.

Na tym chciałbym zakończyć ten przydługi wywód. Pod spodem umieszczam link do mojej strony na FB – lubcie to, jako i ja lubię!

MUZYKA NOWAKA NA FACEBOOKU

Ten wpis został opublikowany w kategorii Nowinki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

