NowakLANS again

Miałem się już nie chwalić na blogu, bo nie ma specjalnie czym – piszę sobie o muzyce w większości dla moich znajomych (pozdrawiam serdecznie tych, którzy nimi nie są, a jednak przeglądają moje wypociny), jestem pisklęciem wśród rapowych orłów i w ogóle, ale pewien nowy fakt jest wart odnotowania. Mianowicie wczoraj Muzyka Nowaka osiągnęła niespotykaną – i, patrząc realnie, niemogącą się powtórzyć – ilość blisko tysiąca odsłon.

Nie ma w tym praktycznie mojego udziału – sami wiecie, że nic nowego nie pojawiało się ze względu na mój wyjazd. To zasługa tylko i wyłącznie Sokoła i Marysi Starosty, których z tego miejsca gorąco pozdrawiam i którym dziękuję za dostrzeżenie mojego tekstu o „Czystej brudnej prawdzie” oraz podrzucenie na oficjalny profil Facebooka.

Pojawiły się hejty od osób, które chciałyby, żebym nie leciał, jak to ujęli, w sposób wazeliniarski pisząc o „CBP”. Dlatego też ripostuję – nie będę Krzysiem-hejterem na siłę, ponieważ nie drapię się, jeśli nie swędzi. Koniec, kropka. Odmaszerować.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Nowinki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

