Ja uciekam stąd

Gdybym był socjopatą, to właśnie darłbym się wniebogłosy. Takiego ruchu, jaki jest dzisiaj na moim blogu, nie miałem jeszcze nigdy i jestem prawie pewien, że już nigdy mieć nie będę. Do tej pory odwiedziło go pewnie ponad tysiąc osób, co daje mi 2500 odwiedzin, czyli ponad dwa razy więcej niż było w szczytowym momencie po reklamowaniu przez Sokoła i Marysię. Teraz spropsował tekst Bonson i moje ziomki z Popkillera, za co im serdecznie dziękuję. A ponizej kilka informacji dotyczących bloga i nie tylko.

Po pierwsze: przez następnych kilka dni (do niedzieli) Muzyka Nowaka nie będzie aktualizowana z powodu mojego wyjazdu nad jezioro. W związku z tym uwijałem się jak w ukropie, by wrzucić tekst o Bonsonie, gdyż sprawa jest świeża i z pewnością godna wyjaśnienia (co zrobiliśmy razem z Prismaticiem). Za to w planach mam co najmniej 5 tekstów – artykułów, wywiadów i felietonów. Jak szybko je opublikuję? Wyjdzie w praniu. Mogę tylko powiedzieć, że chcę, by moim rozmówcą został jeden z moich ulubionych producentów w polskim rapie, jednak to, czy się zgodzi, nie jest jeszcze pewne. Miejsce publikacji rozmowy także – będzie to albo Popkiller, albo też mój blog, zależnie od kilku okoliczności. Oprócz tego już niedługo ukaże się na Popkillerze recenzja jednego z fajniejszych krążków polskiego podziemia, który został wypuszczony stosunkowo niedawno, więc sprawdzajcie za mnie, czy do niedzieli chłopaki wyrobią się z jej wrzuceniem.

Na zakończenie typuję nowy letni hit. Zostaje nim „Thomas Edison” duetu Ras & Qciek. I jak tu nie kochać swojego rodzinnego miasta, skoro wschodni raperzy mają w sobie ten vibe?

(zdjęcie: okuninka.nazwa.pl)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Nowinki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Ja uciekam stąd

  1. Aneta K ;D pisze:

    Ojj… Krzysiu masz Ty gadane 😀 znaczy pisane 😀

  2. Eeeeeeeeeee tam Anetko – wcale 😀

  3. Aneta K ;D pisze:

    I jeszcze skromny 😀

  4. Przecież sama wiesz, że ja tak zawsze… 😀

Skomentuj

