Wpis pochwalny, czyli blogowe gratulacje dla Pryzmatsów

Był jeden z wielu takich samych marcowych dni. Siedząc przy komputerze z filiżanką mocnej herbaty, popełniłem tekst o niezwykle ciekawej i tętniącej czystą energią płycie żywieckiego livebandu. Recenzję zakończyłem tymi oto zdaniami: – Pierwsze wydawnictwo livebandu należy ocenić na zasłużoną czwórkę – za podążanie w świadomy i ciekawy sposób obraną wcześniej drogą. Ze względu na to żywię nadzieję, że tytułowy „Balon”, tym razem o nazwie The Pryzmats, wzniesie się jeszcze wyżej i poleci jeszcze dalej, pokazując Polsce, że eksperymenty artystyczne okraszone pasją mogą być naprawdę dobre, szczególnie w tak synkretycznym gatunku jak rap. Dzisiaj – po ponad pół roku – pośrednio triumfuję ja, a chłopaki – bezpośrednio.

Oni – bo właśnie wygrali konkurs Make More Music, dzięki któremu spełnią swoje marzenie o profesjonalnej płycie szybciej, niż zapewne myśleli. Z tego miejsca serdecznie gratuluję Wam wygranej, jak i dziękuję moim znajomym, którzy dołączyli do mojej akcji pt. „Głosujemy na Pryzmatsów” i także dołożyli cegiełkę do tej wiktorii. A ja i The Pryzmats? Paradoksalnie bardzo dużo im zawdzięczam. To właśnie recenzja „Balonu zapewniła mi zaufanie redakcji Popkillera i wydatnie pomogła w zostaniu kilka miesięcy później stałym współpracownikiem. Na tym wkład chłopaków się jednak nie kończy. To dzięki nim mogłem zasiąść w jury konkursu, o którym wspominałem przy okazji okolicznościowego wpisu.

W takich chwilach stwierdzam z dumą, że warto czasem skrobnąć tekst o mniej znanych, dobrych artystach i tym samym pomóc im dziennikarską ręką i dobrym słowem w dalszym rozwoju. Jeśli moje przewidywania się sprawdzą, już niedługo będę wrzucał kolejną laurkę z gratulacjami – po premierze „Po tej stronie raju” Hucza.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Nowinki, Okołomuzycznie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

